Monday evening

God morgon!
Vaknade vid halv åtta och gick upp för att dricka lite vatten. Solen sken.
Men kände mig lite bakis, så jag gick tillbaka till sängen och lyckades somna om en timma.
Nu har jag kikat på ett avsnitt av Pretty little liars och ätit en påse popcorn. 
Har sett några avsnitt då och då på teven, men inte riktigt fattat grejen med det. Men nu när jag tittar från början vill jag bara se mer och mer hela tiden.
 
Igår träffade jag Carro och Marcus och vi gick och drack lite vin på Victorias. Mycket mysigt att sitta och bara prata. Ute ösregnade det!
 
Idag ska jag träffa Carro och vi ska in till Göteborg. kika i affärer och så.
Men först funderar jag nästan på att ta en sväng förbi päronens altan och få lite sol...
Tror jag gör det faktiskt!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0