Du måste flytta på dig!

Vi åkte som sagt till Borås.
Tyvärr fanns det mycket färre saker än vi hoppats på. Det var ju inte så att det var litet, men det var inte heller så mycket som vi trodde!
Så efter att vi provat lite, så slutade det med att Olivia köpte en klänning, och allihopa köpte varsit par med mysbyxor för 75 kronor styck.

Vi åkte iväg till ett köpcenter men det slutade med att vi åt på max, och sedan satte oss i bilen och åkte till Frölunda torg.
Även därifrån gick jag tomhänt. Men vi fick en mysig dag i alla fall!
Vi åkte hem, jag satt och pratade med mamma lite, och sedan vandrade jag hem till mig.

Om några timmar kommer Anna och Carro och vi ska ha myskväll!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0