Bleka håret utan att färga...!?

Jag läste om ett tricks för att sakta ljusa upp sitt hår utan ett bleka det och skada det på något sätt.
Så jag testade det idag, och jag kanske bara inbillar mig alltihopa, men det känns faktiskt ljusare redan!

Man blandar bara en del honung med två delar balsam, låter det ligga i en stängd burk i typ en kvart, och sedan kladdar man in det i hela håret.
Sedan ska man trä på en påse för att hålla inne "värmen" och sedan låta det sitta i, i nån timma.
Sedan är det bara att duscha ur håret och tvätta det som vanligt!

Det står att man ska upprepa flera gånger för att se skillnad, gärna några gånger i veckan, så jag tänkte att jag ska försöka göra det igen, och se om det verkligen funkar! vore ju grymt i så fall!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0