a girl's gotta do what a girl's gotta do

Ännu en dag börjar med ett avsnitt av Pretty little liars. 
Trots att det knappt är morgon längre har jag inte gjort annat än att äta frukost. 
Sitter lixom fortfarande i sovkläderna. 
Men det är det som är det sköna med semester. Inga tider att passa, och inga måsten!
 
Ska dock ta tag i mig själv och diska lite. Snälla gud, om du finns, ge mig en diskmaskin nu!!
Nästan så att det är värt att köpa plastbestick och papptallrikar. I alla fall nu under semester, för vem vill stå och diska då?? (som om någon någonsin vill stå och diska, men ni fattar) 
 
Om vädret bara hade varit lite bättre hade jag nog haft fullt av ideér på saker jag vill göra, men eftersom det är halvmolnigt och 16 grader så känns det inte som att man "måste" ut och göra något. Vilket är skönt på ett sätt, men jobbigt på ett annat.
Har inte ens avklarat årets första dopp än... illa!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0