Wish me luck!

Jobb i eftermiddag då... Jag har bara ett kort pass på fyra timmar, lite mjukstart sådär!
Känns konstigt. Tror inte jag fattar att jag ska tillbaka.
Jag har tvättat bort nagellacket och beundrar mina långa fina naglar som troligtvis snart kommer vara borta.
Det går inte att ha nagellack och långa naglar när man jobbar med det jag gör. Tyvärr.
Det är därför jag varit som galen med nagellack de senaste veckorna! haha!
Man får passa på när man får lov.
 
På ett sätt ska det bli lite roligt att komma tillbaka. Träffa alla igen. Fast alla är inte kvar. Tror inte jag fattat den biten heller. Så många har slutat, och många går på semester nu när jag kommer tillbaka!
 
Hoppas jag minns hur man gör!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0