Mitt experiment...

Efter att ha varit brunhårig i nån månad tröttnade jag ganska snabbt, och saknade att vara ljushårig. Blont känns mer som jag på något sätt.
Så jag har kört med nån honungsbalsam sak, som jag tröttnade på ganska snabbt för det skulle man behöva göra länge för att få resultat. Sedan färgade jag håret med en ljusare färg, och fick lite ljusare brunt. 
Efter det har jag kört på att sola med citron i håret två gånger, och solat några gånger utan.
 
Tänkte jag skulle visa skillnaden på min hårfärg för en månad sedan och nu.
Vet inte vad jag skulle kalla den hårfärgen jag har idag. Lite ljusbrunt och kopparfärgat med lite blonda inslag...
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0