crazzzzy

Har varit runt halva stan och handlat grejer.
Som jag trodde så var det myyyycket fler folk ute idag än igår!
När jag kom in på Kungsmässans parkering var det kaos!
Jag höll på att parkera när bilen framför kom på att han behövde backa ut för att rätta till sin parkering.
Jag behövde köra framåt för att kunna räta upp och backa in ordentligt på parkeringen, så jag fick vänta på att han skulle backa klart innan jag kunde köra fram.
Men han bara backade och backade och tillslut var jag tvungen att tuta på honom för han slutade ju fan aldrig backa. Vilken sekund som helst hade han varit inne i min bil.
När jag parkerat klart och gått ur bilen fick jag beröm av en tant för hur bra jag var på att fickparker! haha dagens skönaste typ!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0