Ursäkta röran, men så här ser det nu!

Idag har jag varit hemma i huset och tvättat kläder.
Så nu tror jag att jag fått över allting hemifrån! om det inte ligger nån strumpa eller något kvarglömt någonstans.

Åkte hem (jag skriver hem både om lägenheten och huset, så jag antar att ni blir förvirrande - det blir till o med jag!) en tur med pappa och satte upp tavlor och en spegel i hallen, så nu börjar det kännas lite hemtrevligt till och med! Förutom alla bananlådor som står och skräpar då såklart!

Åt middag med mamma och pappa, och sedan åkte vi ner till ishallen och tittade på syrran som hade träningsuppvisning! Hon var superduktig!

Nu är jag här hemma och packar upp lite grann samtidigt som jag slappar.
Spikade upp min klocka när jag plötsligt kom på att klockan var tjugo i tio på en söndag, och att det kanske inte är så uppskattat att jag står och hamrar. Ooops!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0