update

Igår var det fullspäckat schema.
Jag jobbade först, och lärde upp en ny tjej hela dagen på jobbet. Sedan åkte jag till kungs och gick i butiker ett tag innan jag träffade de bästa. Lyckades tyvärr (eller?) köpa ett par byxor och ett linne även om jag inte har råd att lägga pengar på kläder just nu.

Sedan fikade alltså jag med Anna, Caroline och Marcus på espresso house. Borde nästan komma på ett ord som betyder hela den meningen eftersom jag skriver den så ofta.

Och efter det åkte jag hem, käkade och bytte om, och sedan blev jag upplockad av mamma och vi åkte och tränade. När jag kom hem var klockan typ halv tio, och jag skulle upp och jobba åtta i morse, så jag slappade lite och sedan gick jag och la mig.

Idag har jag jobbat några timmar, och har världens jäkla träningsvärk. spelar ingen roll om jag sitter, står eller går, hela kroppen värker ändå!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0