stress - min största fiende.

Känner mig stressad och inte alls pepp.
Ska jobba 13-20.15, och direkt efter ska jag bli körd hem till anna. Ska därför åka tåget till jobbet, för att lämna bilen hemma, och så måste jag få med mig allt jag behöver till jobbet, och måste äta något efter jobbet innan jag börjar festa, och måste byta om och fräsha upp mig, och allting känns bara jobbigt istället för kul. Blä. Har inte ens något paketpapper hemma så jag kan slå in hennes present. Och när jag kom att tänka på att jag får ta tidningspapper istället - bättre än inget lixom - så kom jag på att jag varken har tejp, lim, eller något annat man kan sätta ihop det med. Hatar denna dagen lite. Fast jag vill inte göra det!

Jag kommer ju få kul när jag väl är hemma hos anna och allt det stressiga och jobbiga är förbi, men just nu känner jag mig inte allt sugen på någonting. Jag vet att jag gör det till en större grej än det är oxå, men sån är jag. alltid.

Nu ska jag sätta på lite musik, och försöka glömma allt det andra... det löser sig ju ändå alltid. tillslut.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0