Fixing stuff...

Idag har jag åkt runt halva stan och letat grejer. Jag var på "Jannes Färg" i över en timma, och sedan bestämde jag mig tillslut för en färg. Helt galet svårt att välja mellan så lika färger!
Det syns inte så bra, men dem tre stod jag och valde mellan.
Typ samma, fast den ena var mer går, den andra mer blå och den tredje mer lila.

Sedan åkte jag till ÖB och köpte diskmedel o tvättmedel och sådant skojsigt, och efter det åkte jag till Byggmax och köpte penslar. Sedan åkte jag hem, hämtade jojo och en flyttlåda, och åkte ner till lägenheten och dumpade allting där.

Jojo fick se lägenheten, och sen packade vi upp dem sakerna jag hade med mig till köket! :)
Så här ser den ut:

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0