Finally starting to look like a home

Idag har jag varit hemma i huset och hjälpt min syster ta ner alla julsakerna. Så nu är julen över för i år.
Efter det vandrade jag ner till postkontoret och hämtade mitt mobila bredband, och nu inviger jag det. Känns skönt att slippa använda mobilen som wifi-hotspot varje gång, och behöva ladda mobilen stup i kvarten för att det tuggar batteri!

Senare tänkte jag åka och handla lite så att jag kan laga middag ikväll, och efter jag handlat ska jag jobba! :)

Har börjat packa in lite kläder i garderoberna nu oxå, framsteg!
och jag har "bara" fem bananlådor kvar att packa upp! Så det börjar äntligen likna ett hem här!

Här kommer en liten snabb rundtur!

Kommentarer
Postat av: Emma

Blir också sugen på att flytta nu!

2012-01-11 @ 19:55:38
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0