En sån där bra dag

God kväll!
Dagen har känts väldigt lång, men inte på något dåligt sätt!
Började med att jobba några timmar i morse, och sedan åkte jag till Kungsmässa och träffade Caroline och Marcus och åt lunch på Espresso house. Sedan satt vi där och tjötade i några timmar, och efter det gick vi lite i affärer.

Sedan åkte vi hem till mig, och dem fick se lägenheten. Marcus föreslog pizza, och vi gick och köpte det (känns som om det kommer bli det allt för ofter som det bara ligger några meter bort), sedan tog vi med oss pizzan tillbaka hem till mig och åt här.

Nu har dem åkt hem, och jag förbereder mig för morgondagen då jag ska jobba hela dagen, och sedan hem till Anna för att fira henne i efterskott.
Har till exempel sytt ihop en väska som var helt sönder i innefodret. Kände mig som en gammal dam som satt och sydde i sin ensamma lilla lägenhet! haha!  Men nu är den hel igen!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0