Beachvolley med jobbet

Det blev en semla och kaffe på Karma med en massa folk från jobbet innan vi åkte in till NRJ beachvolley hall.
Väl där fanns inte våran tid med, utan killen i kassan sa att vi bokat på den andra hallen, men snäll som han var fixade han in oss på en timma ändå, och ringde och avbokade den andra åt oss.

Det var riktigt kul, men timmen gick fort!
På vägen hem svängde Helena, Cissi, och jag in på Maxi i högsbo, och spanade in läget innan vi susade vidare hemåt.

Nu är jag hemma och har fortsatt denna otroligt nyttiga dag med att äta chips. Jag har dåligt inflytande på mig själv!

Imorgon blir det jobb igen, och sedan ska jag träffa Anna och Caroline.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0