The usual stuff

Min mobils väder-app säger att det är kallt ute. Jag håller med.
Försökte hitta sidan där man kan se min systers lag tävla live från frankrike, men tycks inte komma rätt. Kanske är för sent ute anyway.
Är trött efter en 9,5 timmars arbetsdag som började ganska surt, men iaf slutade bättre. Inte kul att börja dagen med att behöva städa upp efter andra.
Vill äta något med socker i, för att kicka igång energin lite. Och överväger starkt att ge efter för mitt sug.  annars är risken att jag somnar snart väldigt stor. Har ju ändå varit uppe sedan strax innan fem i morse.

Har ett fruktansvärt händelserikt och roligt liv att blogga om just nu, känner jag. Men denna veckan har bara varit jobb, jobb, jobb!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0