It starts in my toes and i crinkle my nose

Har haft huvudvärk lite från och till i flera dagar nu. Riktigt jobbigt!
Antingen är det något seriöst fel i min hjärna, eller så har jag gått och blivit kaffe beroende (och i så fall är det för att jag inte druckit kaffe som jag har ont i huvudet...)

Idag har jag jobbat, riktigt skönt att få sluta tidigt!
Ute är det jätte fint väder, och jag tror jag ska ta mig en promenad ner till Espresso house sen när vi ska fika!
Lämnar bilen hemma och är lite miljövänlig. för en gångs skull.

Märker knappt att jag var och tränade igår, så antingen slöade jag för mycket, eller så börjar jag få lite muskler... vi kan ju i alla fall låtsas att det är det andra!

Nej nu ska jag och mitt onda huvud ta och slappa lite!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0