It all started with a big bang

Tjaaaa.
Jobbat lite i morse. Tog en tur in till Göteborg och fikade med Kleemensarna på starbucks, och vandrade runt på stan lite grann. Åt ingen lunch, bara en muffins under fikan, så nu när jag kom hem var jag så hungrig att jag ville spy. Tryckte i mig några mackor, och sedan en portion med mat, och nu känner jag att jag lever lite igen.

Upp klockan 4.50 imorgon. Inte alls sugen på det, men inte så mycket att göra åt saken. och så ska jag jobba lite längre eftersom några kolleger är sjuka. Och sedan blir det jobb även hela lördagen. Känner att detta blir en fruktansvärt lång vecka.
Money, Money, Money, must be funny, in a rich man's world. Det är pengarna jag får tänka på helt enkelt!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0