Bad teacher

Jag och Carro tittade på Bad Teacher igår. HAHA! Asså den var inte alls som vi trodde den skulle vara!
Man tänkte ju ändå att det var flera bra skådisar och så, men hela filmen var jätte hoppig och knäpp.
Vi typ tittade på varandra och asgarvade emellanåt för att dem gjorde så knäppa saker.
Lite bra var den allt, men verkligen inte så bra som jag fått för mig att den skulle vara.
Lynn: "Are you excited for tomorrow?"
Elizabeth: "Is tomorrow Saturday?"
Lynn: "No, it's the first day of school."
Elizabeth: "Yeah, I'm not going to go to that."
Lynn: "But it's mandatory."
Elizabeth: "Ooooohhh! I don't give a f**k."

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Ja, jag kände precis samma sak när jag såg den... så himla konstig!

2012-02-20 @ 17:23:12
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0