YOLO

Gud jag börjar redan tröttna på julmat.
Inte bra detta! Får hålla mig borta de sista dagarna nu helt enkelt.
Idag bjöd dem på julfrukost på jobbet, så jag åt julgröt och mackor med skinka på.
Sedan blev det lunchrast och frukosten stod fortfarande kvar. Eftersom jag inte hade med mig någon lunch så åt jag julfrukost igen istället för att gå och handla. 
 
Nu är jag hemma! skönt att få sluta lite tidigare, men desto jobbigare var det att gå upp 4:45 i morse...
Och imorgon slutar jag inte förens 22... kul! 
 
Det hann inte bli så kaosigt på jobbet. Eller det beror på vad man jämför med såklart.
Det var massor av folk, och man sprang fram och tillbaka som en galning, men jag har vart med om värre.
Förväntar mig det imorgon! Men då slipper jag i alla fall knö med dem på golvet.
Vi får se om det blir bättre eller sämre.
 
Ikväll ska jag i alla fall in till Göteborg och sitta och tjöta på nån krog med Anna och Carro. Ska bli skoj!
Dock kommer jag vara död efter denna helgen eftersom jag inte fått sovit ordentligt nån natt de senaste dagarna. Men äsch, det stoppar inte mig från att träffa mina finisar! YOLO!
(för er som inte hänger med i krokarna, you only live once)  

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0