jag är färgen i filmen om ditt liv

Började dagen med att åka till gymet.
Efter att ha svettats klart där fick jag lägga på ett kol, för jag och Anna skulle in till Göteborg.
 
Vi vandrade bland rean, men ingen av oss köpte något. Efter ett tag var det ingen av oss som ens tittade i butiker längre, så vi gick och åt lunch. På Espresso House såklart!
 
När vi suttit och myst ett tag så gick vi lite till i affärer och sedan åkte vi hem.
Tåget var sent. som vanligt på vintern.
 
När jag kommit hem kom pappa hit och fixade min bänkdiskmaskin som jag fick i julklapp.
Nu måste jag bara köpa en förlängningssladd till den imorgon.
Och det var inte bara diskmaskinen han fixade, utan även stoppet i mitt rör!! (peppar peppar) Så himla skönt!!
Sedan skruvade jag upp min drömfångare som världens kreativaste syster gjort till mig i julklapp! 
 
Lugn och skön dag helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0