God morgon/ God kväll

God morgon! (Eller god kväll för er) Denna tidsskillnaden är så galen!!
Idag blir min sista dag i Santa Barbara, och imorgon tar jag bussen till LA. Lite nervigt, men skoj!
 
Jag försöker greppa att det är cirkus 30 grader kallare där hemma... Det går inte så bra.
Jag kommer fryyyysa! Risken finns att jag tar ett par steg ut från flygplatsen och vänder tillbaka in och tar första bästa flyg därifrån igen.
Men på ett sätt känns det lite mysigt. Tjocka tröjor och sånt. Men antagligen bara i typ två dagar sen räcker det nog.
 
Chefen ringde mig natten till igår, jag svarade dock inte. Han vet ju att jag fortfarande är bortrest. Men usch vad jag inte alls är sugen på att jobba när jag kommer hem!! Jag vill bara chilla på det! och be till gud att jag kommer in på skolan nu till våren!! Snälla, snälla, SNÄLLA!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0