Förvirrad på årstid och plats

Det känns inte som att jag är i USA längre. Redan när jag landade på LAX så hade jag den känslan lite.
Jag fick för mig lite då och då att jag skulle åka hem, men den känslan finns inte alls kvar längre.
Det lkänns inte som att jag är i Sverige, och det känns inte som USA, så jag vet inte vart jag är!
 
Det är förvirrande att blanda svenska och engelska. Det var mycket enklare när jag bara pratade engelska hela tiden.
Här kryllar det av svenskar föresten! Jätte många svenskar studerar på samma universitet som Helena!
 
Inne på Victoria secret blev jag mätt och fick prova bh:ar igår!
Köpte dock ingen bh, för hittade ingen som jag verkligen ville ha och dem är ganska dyra, men nu vet jag vilken min amerikanska storlek i alla fall!
 
Julkänslan går det sådär med. Dem har julmusik överallt, och endel pynt här och där, så ena stunden har jag liiite julkänsla, men sen stämmer det lixom inte. Det ska inte vara så ljust när det är jul, det ska inte vara sol. Även om här inte är jättevarmt så är det ändå för varmt för att vara jul!
Jag har firat jul utomlands innan, typ Barcelona, och Gran Canaria, men just i år är jag faktiskt sugen på jul (Kanske för att jag fått denna pausen från sveriges hemska novemberväder) så då vill jag ha det den riktiga vägen.
All snö kommer säkert vara helt borta när jag kommer hem nu bara för det!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0