Cause my heart breaks a little when I hear your name

God morgon!
Idag blir det jobb. Känns lite skönt, för när jag tittar på kontot blir jag lite ledsen. haha.
Lär antagligen vara rätt mycket folk eftersom det är nyårs-shopping som gäller för de flesta. Vilket betyder att jag kommer stå klistrad vid en skärmaskin och skiva upp parma. 
 
Men jag har varit ledig i så många dagar nu att jag behöver göra nått. 
 
Jag har ett väldigt starkt minne av att jag var uppe på toa eller nått i natt, och när jag tittade ut genom fönstret var det snö ute. Inte så mycket, men tillräckligt för att det skulle vara lite vitt. 
Men det ser man ju inte minsta tecken av nu, så jag kanske bara drömde...
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var snö ute inatt!! :)

Svar: haha okej då drömde jag inte då!
Matilda

2012-12-29 @ 19:48:23
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0