At LAX

jag sitter på flygplatsen. LAX. Gigantisk flygplats är första tanken. En chans att se kändisar är nästa.
Nej inte direkt. Inte på den delen jag är i alla fall.
Taxichauffören släppte av mig på vad som visade sig vara fel terminal. Så efter lite förvirring fick jag gå till nästa terminal. Som typ låg fem minuter bort.
Så jag gick dit. Incheckningen hade inte öppnat så jag stod där ett tag.
Sedan öppnade dem, jag checkade in mig, tjejen frågade om det var okej att sitta i mitten på en rad eller om jag ville byta. Jag sa att det var okej, sen kom jag på att det är en 11 timmars flygning och fönsterplats hade vart skönt. Men det var försent.
 
Så gick jag igenom säkerhetskontrollen och... dött.
Det är vad man kan kalla denna terminalen. EN restaurang totalt. En taxfree som är lika liten som ett ganska stort badrum. Yiha. Tre timmar här... kul!
 
Nu har jag chattat med syrran ett tag dock så tiden har gått hyfsat fort.
Folk pratar franska runt mig. Jag tror jag är i Frankrike redan. Men nej, inte än!
Är lite smått stressad över mitt byte i Paris, men vafan det är elva timmar dit så ingen idé att tänka på det nu!
Missar jag planet får jag la ta nästa... (även om det inte vore det ultimata såklart)
 
Här har ni lite bilder från gårdagen eftersom jag ändå inte har nått bättre för mig!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0