tvätt-dag

God morgon!
Håller på att tvätta för fullt!
Det var verkligen på tiden, för det kändes som att jag inte hade några kläder alls. Även om jag nog har fler kläder rena än smutsiga... Men alla somriga vardagskläder är typ använda!
 
Så nu ska jag gå ner och ta ut den andra omgången och hänga upp dem på tork!
 
Satt och kikade på höstkläder igår. Vill bara köpa en massa gosiga tjocka tröjor att mysa in mig i. 
Jag hatar att erkänna det, men jag ser faktiskt lite fram emot att det blir höst.
Det har en sån mysfaktor över sig. 
Fast det kommer jag inte hålla med om när jag står där i ösregnet med vinden som piskar i mitt ansikte... haha!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0