music in my <3

Jag har kommit fram till att jag inte klarar av tystnad.
Inte det att jag gillar oväsen och jobbiga ljud, men jag klarar inte av att vara ensam i kanske mer än en kvart och sedan är det för tyst och jag måste sätta på musik. 
 
Helt sjukt ju! Så fort jag är hemma i lägenheten har jag musik på.
Enda undantaget är om jag vaknar tidigt på morgonen och ska till jobbet. eller om jag har igång tvn.
Annars har jag alltid musik på. Även i bilen. Där går det ju inte att åka utan musik!
 
Enda gången jag inte har musik - till skillnad från alla andra - är när jag är ute och går, åker tåg eller buss.
Då går alla med sina hörlurar i öronen. Det däremot klarar jag inte av.
Eller jag klarar av det, men jag gillar det inte, för då hör jag inte vad som händer runt mig.
För lyssnar jag på musik måste det vara ganska högt, och jag sjunger väldigt väldigt gärna med. 
Och det går ju inte om man går på stan med hörlurar....

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0