Living the fucking dream

Vaknade upp och hade en sådan jäkla huvudvärk att jag kände mig bakis. åkte till jobbet.
Dagen gick ganska fort. Mådde sådär hela dagen.
Sedan har jag fortfarande min sjukt irriterande hosta.
Är lite bitter på livet.
Saknar en massa människor. Känner mig allmänt ensam.

Tittar upp på de rosa skimrande molnen utanför fönstret och tänker tillbaka på min låtsas mormor som innan hon dog sa att hon alltid finns där uppe och att vi skulle tänka på henne när molnen skimrade rosa.

Önskar, vill och hoppas att måndag blir en positiv dag. Vill vill vill. Snälla!!

Ska bara genomlida morgondagen först, och sedan får jag veta!
Jobb 9-18.15 imorgon igen, och sedan har jag såklart blivit uppsatt på att jobba på en av mina tre lediga dagar nästa vecka. Blir jobb i nio dagar i rad för mig i så fall. Kul. Living the dream....

(förlåt för all denna bitterheten, men har helt enkelt inte haft en av mina bästa dagar idag)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0