Årets första dopp

Idag var jag som sagt ledig, och efter att ha vaknat några gåner så gick jag tillslut upp klockan kvart i nio.
Jag åt frukost och tittade på ett avsnitt av Pretty Little Liars. Sedan gick jag hem till syrran, och vid halv tolv åkte vi först till ica och handlade fika, och sedan till Lygnern för sol och bad.
 
Årets första dopp blev avklarat, och det är troligen även årets sista, om vi inte blir överraskade av ett gigantiskt högtryck...
 
Efter att vi solat i några timmar, och fikat en hel del så åkte vi hem.
Vi slappade lite, och sedan åkte vi återigen till ica för att köpa middagsmat.
Vi lagade mat, och sedan tittade vi på Pirates of the Caribbean som råkade gå på Disneychannel när vi zappade förbi. Bra film, men tyvärr hade dem klippt bort de bästa delarna.
En del scener med svordommar, och de "våldsammare" bitarna var bortklippta. Tråååkigt! Men antar att disney tyckte det var för våldsamt för dem små barnen.
När vi satt och diskuterade detta så kom vi fram till att det snart är 10 år sedan den kom på bio. TIO!!!
Är vi gamla eller vad?? 
 
Nu kör vi en liten bildbomb från dagen!
 
   
Vi har våran egna lilla ö som vi tar så fort den är ledig när vi åker till Brevik. För att komma dit får man gå på stenar genom vassen. Så här ser den ut från ön. Knappt så att vi hittar den när vi ska dit!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0