The born this way ball

Åkte hem till Carro för att boka biljetter till Lady Gaga i morse.
Kvart i nio var jag där.
Vi satt redo med var sin dator.
Klockan nio släpptes biljetterna.
Jag fick tag i tre, men dem var på skilda platser, och när vi gick tillbaka för att ändra det och sedan försökte igen så var det kört.
Efter att ha försökt så många gånger att det inte ens går att räkna så kollade jag efter statusen.
Slutsålt. Klockan var då 09:18
Slutsålt på 18 minuter. Måste vara rekord??
Vi tittade efter när biljetterna i köpenhamn släpptes, och det var klockan tio, så vi väntade och när dem släpptes så haffade vi några snabbt som attan.
Utan att fatta hälften av det som stod (det var på danska, rena grekiskan om ni frågar mig) bokade vi biljetter och betalade. Så nu blir det Lady Gaga i september i Köpenhamn! tjohooo!! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0