now nothing can change what you mean to me

Så syrran och jag åkte till Net on net för att jag skulle köpa reseadapter till London!
Jag hittade det jag skulle ha, och sedan råkade jag springa på avdelningen där filmerna låg...
Så som ni kanske kan gissa så köpte jag med mig några.
I Am numer four. Förälskad i filmen. Kan ha ganska mycket att göra med huvudrollen...
Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Rolig film, och kostade bara 29:- så why not lixom.
Och sedan en film där man fick tre filmer för 59:-  Snacka om värt!
På vägen hem åkte vi förbi H&M så att min syster kunde köpa gula t-shirts till VM som hon ska gå på i helgen.
Och jag hittade tre nagellack för tio kronor, så jag köpte det oxå.
Jag går på alla rea-klipp! detta är inte bra asså!
Och när jag skulle släppa av syrran höll jag på att glömma det igen.
"Eeh du ska svänga här" sa hon
Oooops!


Om ett tag ska jag ner till stan igen och fika.
I love to be ledig!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0