Just leave with me now, say the word and we'll go

Hallå där!

Är så grymt trött.
Kunde inte sova igår och låg och vred och vände på mig i oändligheter.
Tillslut somnade jag uppenbarligen, men klockan var nog framåt ett två.
När väckningen ringde var det alldeles för tidigt.
Och imorgon blir det ännu tidigare. Buhu.

Efter jobbet åkte jag hem, åt lite, diskade och åkte till Kungs.
Där har jag suttit i några timmar och planerat London. och fikat. Och pratat.
Myyys!!

Nu ska jag snart laga mat igen. Håller på att tina kyckling.
Sen vill jag gärna sova. Men det lär jag ju inte kunna än på några timmar. Även om jag är galet trött. Fattar inte hur min kropp funkar ibland!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0