0:04 en ny dag, men det känns som igår

Vi var och käkade lunch på tio pepe, efter mycket om och men.
Lite rosé fick vi oxå i oss, och ute var det svinkallt. Vinet hjälpte inte alls till med den biten tyvärr. (vi drack ju inte så mycket...) Men hade det inte blåst ute så hade det varit riktigt härligt väder ute. Istället kändes det som tio minus.

Vi vandrade hem till huset och chillade. Sedan blev det lax till middag, och film med godis och chips till efterrätt.

Nu har jag vandrat hem i kylan. Och imorgon ska jag tillbaka för att äta "hotellfrukost" som min mamma kallar det.
Jag ska komma ihåg att köpa färskt bröd med mig oxå. Kom ihåg, kom ihåg!

Nu ska jag försöka sova (grannen ovanför har fest eller en massa gäster, så vi får la se hur det går)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0