tick, tack, tick, tack

Något konstigt händer med mig. Det känns som någon slags knäpp allergisk reaktion.
Jag får nysattacker med ojämna mellanrum. Mitt öga börjar rinna.
En fotknöl på varje fot är helt uppsvullen, så jag ser ut som jag har elefantfötter - det vill säga att foten sitter ihop med benet. Dessa uppsvulnader kliar, och den ena vätskar sig lite. Sedan så rinner näsan, och jag har en jäkla jobbig hosta, med en massa kli i halsen...

(Det skulle kunna vara en vanlig förkylning och två myggbett som svullnat upp, men seriöst -  det känns som om hela jag är en tickande bomb som ska sprängas vilken sekund som helst.) (Det andra konstiga är att när man är förkyld så blir man ofta hängig, eller typ trött, men jag är pigg som en mört!)

(Fråga inte varför jag skriver i en massa paranteser för det vet jag inte ens själv!)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0