It's friday, friday

Då var dagens jobb avklarat (för en timma sedan, men ändå)

Jag vaknade imorse(klockan 05.00) av att väckningen skrek åt mig. Helt yrvaken gick jag upp och försökte stänga av den, men eftersom jag var så trött, och det var helt kolsvart i rummet så kunde jag inte komma ihåg vilken knapp jag skulle trycka på. Jag tryckte typ på alla knappar som finns på den, och tillslut tystnade den.

Sminkningen gick sådär. Fast det märkte jag först när jag kom till jobbet och ser en fet foundationlinje på kinden. Snyggt!

Det var 4,5 grader ute, och i min trötthet fick jag för mig att det var frost på bilen, men det var bara en massa vattendroppar. Pust.

Förvirrande morgon, minst sagt. Väl på jobbet flöt tiden på, och nu sitter jag här och väntar på att jag ska till frissan. Hade varit bättre att jobba för då hade jag inte tänkt på det. Nu sitter jag här och blir nervös för att jag aldrig blir nöjd när jag går till frisören.

Men, men håll tummarna för mig så kanske jag kommer ut nöjd denna gången. Det är ju trots allt en ny frisör...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0