I was at the top and now it's like i'm in the basement

Hallå, hallå! Då var det måndag igen - och jag var tvungen att skriva om måndag eftersom jag stavade fel! haha" bra början på veckan! Ikväll blir det jobb som vanligt, och sedan blir det lite extra arbete två dagar denna veckan, annars ser den ganska vanlig ut. Tiden bara springer iväg och innan vi vet ordet av det så är det julafton. Så känns det i alla fall.

Uppdaterade headern lite, så nu är det rätt hårlängd på den i alla fall.

Skulle behöva städa, men har ingen lust. Så det får bli någon annan gång helt enkelt!

Funderar starkt på att börja träna eftersom jag behöver få lite energi i min lata kropp.
Japp, bara en helt vanlig måndag, en helt vanlig höstdag.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0