Finally i'm forced to face the truth

Tjingeling!
Idag är en bra dag! jag är glad, och solen skiner. Kan inte bli mycket bättre just nu :P

Sitter och ska käka lite frukost. Det fanns bara en skiva rostbiff kvar... så jag fick dela på den. Lite segt, men that's not gonna bring me down! haha! Jag kanske får ta en sväng in och handla efter jobbet om jag kommer ihåg det!

Senare ska jag träffa Josse, och vi ska fika. Det var ett tag sen sist nu!
Och efter det ska jag jobba då. Jag räknar med att det kommer vara ganska mycket ikväll, för det var det igår, men det fixar sig nog - tiden går ju i alla fall betydligt fortare då, och det är ju aldrig fel :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0