tjo och tjim!

Satan i gatan vad jag har sovit dåligt de senaste två nätterna. What's happening to me?
Imorgon börjar jag klockan sex, så jag ska försöka komma i säng i tid ikväll... hoppas att sömnen sammarbetar lite bättre idag.

Drömde att jag jobbade i natt. Sedan när jag vaknade så kändes det redan som att jag hade jobbat hela natten. Men jobbet idag var kul och gick snabbt, så det var inte så jobbigt trots allt.

Efter jobbet träffade jag Josse och lunchade med henne på karma.

Nu sitter jag här i soffan och håller på att somna. Nackdelen med mig är att hur trött jag än är nu så kommer jag ändå ligga klarvaken när jag väl är i sängen och ska sova. Fattar inte vad mitt problem är...

Nej nu var det nog med klagande, imorgon är det fredag, och löning! yiha!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0