Don't be scared to be free, to let go, show it off

God kväll kära vänner. Vet inte riktigt vad jag tänkt skriva här, men kände ändå för att skriva av mig.
Är på ett konstigt humör. Känner typ för att gå i ide ett tag. typ gräva ner mig någonstans och inte kika fram förens det är vår.  
Detta är en sån där jobbig mellanperiod när man bara längtar till en massa saker längre fram, men samtidigt vill jag inte att tiden bara ska gå.

Det är som när man vaknar ur en grymt bra dröm. Man blir typ deprimerad, och vill bara somna om och fortsätta drömma, men oftast drömmer man inte samma dröm om man somnar om, så man ligger vaken och försöker gripa fast vid drömmen. Men samtidigt som man gör det så svävar den iväg och försvinner från en. Hur mycket man än vill att den ska vara verklighet så är den inte det, och kan aldrig bli.
Sen finns det ju andra drömmar som man kan förverkliga, men det är ju en helt annan sak.

Nu vet jag inte ens vad jag vill komma fram till med detta, men eftersom jag inte har något vettigare att blogga om så publicerar jag det ändå.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0