the years start coming, and they don't stop coming

Jag minns förra året vid den här tiden på året.
Alla var i full gång med att planera studenten och balen, och det enda som pratades om i klassrummet var vilken låt man skulle springa ut till, och hur man längtade tills studentdagen. Nostalgi!!
Jag vill bara göra om de där sista dagarna! speciellt studentdagen! Hela dagen var helt underbar!


Nu har min familj beslutat att vi ska skaffa spotify premium oxå, så jag kan sluta strejka och börja lyssna igen!

Idag är jag förresten ledig! och jag tänkte försöka åka och titta på en klänning som min syster och mamma hade hittat och som dem sa verkar vara en sån som jag sagt att jag vill ha... haha!

Sedan är jag på fota-humör så jag kanske tar en sväng med kameran oxå! :) vi får se!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0