snurre sprätt

Hallå hallå, ännu en dag på jobbet, och ännu en trött tjej som bara vill lägga sig i sängen och dö lite...
Tiden gick hyfsat fort idag i alla fall, och imorgon börjar jag inte förens klockan tolv, så det blir en härlig sovmorgon! Det behöver jag, för jag känner mig som så sjukt trött hela tiden.

Månaderna rullar på och på onsdag är det redan juni. Frågar nån mig så tror jag att det är typ Mars, jag är 18 år, och Emma har redan kommit hem från USA.

Japp, ingenting stämmer i mitt huvud just nu. Vädret är ju sämre än vad det var för en månad sen, så det kan ju faktiskt inte redan vara juni. Jag känner mig inte i närheten av 20 år, och om någon ber mig gå till systemet så skrattar jag nästan åt dem. Och Emma, ja jag tror att jag ser henne flera gånger om dagen när jag jobbar. Och bara för att jag vet att hennes familj är hos henne just nu så har jag på något vänster fått för mig att det är här hemma i sverige dem är.

Som ni hör så behöver jag en stor dos sömn, och gärna en massage. Så om någon frivillig har lust att komma över så är jag all yours!

Nej nu ska jag nog försöka ta och borsta tänderna för sängen ropar på mig!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0