Smiley face

Idag är jag ledig, och jag borde verkligen njuta av den, för sedan ska jag jobba i tio dagar innan jag är ledig igen! yiha! Men just nu gör det inte så mycket eftersom jag har fått lön, och den blev mycket större än jag trodde :D
Så med tanke på hur mycket jag jobbar nu så kommer ju lönerna framöver oxå bli ganska stora... hihi!

Bilen är inne på lagning idag igen, så jag känner mig fast här hemma, även om jag inte alls är det.
Det är inte långt att gå ner till stan, det går bussar, och saaben står hemma. Ändå känner jag mig lite smått handikappad utan min lilla bil. Illa!

Förövrigt så sitter jag här i pyjamas och tittar på teve. Vi får la se vad jag hittar på för att njuta av denna dagen. Känns inte som om jag kommer få så där jätte mycket gjort... men det är ju bara en känsla! (?)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jasså du matilda, du som klagade på mig när jag sa typ samma sak om min bil ;) Nu är du likadan! :D hahah

2011-05-25 @ 16:51:58
URL: http://gyllis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0