skön helg!

Har inte lyckats hålla er sådär jätte uppdaterade under helgen, men det har avrit en bra helg!
I fredags hade vi det jätte kul när vi var ute och firade mig, men tyvärr lyckades jag tappa fotlänken som jag fick i present av Caroline! :(

Sedan i lördags kom farmor och farfar och vi åt tårta och hade det mysigt! Sedan på eftermiddagen så kom teresa hit och eftersom pappa skulle iväg på klassåterträff så hade vi tjejer en egen myskväll med grillat, och en massa godis. Vi spelade cluedo och ja, bara hade myspys.

Sedan sov hon över och idag har vi legat ute och solat på altanen, jag har fått lite soleksem på halsen/bröstet, och sedan så spelade jag och teresa lite kubb. Värsta sommarkänslan!

Nu laddar jag bara upp för en ny vecka med jobb... som 20-åring!
Usch va gammalt och konstigt det låter!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0