...rubrik...

Mina ögon känns tunga som bly, och jag sitter i soffan och halvtittar på biggest looser. Fick precis veta att 1% av alla Amerikaner fullföljer ett maraton. Låter helt sjukt lite! Inte för att jag skulle klara ett maraton, men ändå! 

Det var en lång dag på jobbet, och jag lyckades bränna mig lite på armen när jag grillade kyckling, så nu har jag en liten blåsa där.. men imorgon blir en kort skön dag! och efter jobbet har jag tänkt åka till frölundatorg för att kika efter något att ha på mig på fredag!

Jag vet inte vad jag ville komma fram till i detta inlägget, men vad det än var så hoppas jag att jag fick med det! tack och hej!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0