Mini helg

Som ni kanske har sett så har jag gjort en ny header. Kände för att pyssla med något, och då blev det så...
Idag, ja vad har jag gjort egentligen?
Jag gick i pyjamas och morgonrock tills klockan var två minuter över fyra. Då fick jag ett sms av pappa som skrev att tåget var sent, och att han kanske inte skulle hinna med bussen till fjärås för att hämta bilen.
Så jag drog på mig lite kläder och hoppade in i saaben, och körde honom till Fjärås. Sedan körde vi i varsin bil till bilprovningen, och fick missy bitchy godkänt på ombesiktningen. Så nu är hon godkänd, och nu knakar hon inte längre när man svänger! Lovely!

Sedan åkte jag och pappa och handlade, och sedan lagade vi middag!
Nu har jag tittat på Glee, och sitter här och grubblar över att jag inte är trött, och att jag ska upp tidigt imorgon bitti... what to do, what to do?

Imorgon blir det ett tio timmars pass på jobbet, och sedan ska jag fika med mina fina flickor!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0