Måndag

Hallå hallå!
Idag har jag jobbat hela dagen!
Började halv elva och slutade kvart över åtta!
Money money money, kommer om bara några dagar vilket I like very mucho! (tre språk i en mening, inte illa det!)
Jag är typ övertrött, så som så många gånger annars så skyller jag allt knäppt jag kan tänkas skriva på detta faktum. (Inte för att jag skriver ganska knäppa saker utan att vara trött eller så, nejdå, aldrig!)

Grrr! jag blir irriterad på mina fingrar för dem skriver inte som jag vill! Jag får typ sudda ut (sudda ut??) varannat ord för att jag skriver fel, och lägger till en massa knäppa bokstäver som inte ska vara med i orden!

Jag har ett grymt sug på nutella, så om någon är i trakterna så kan dem gärna få komma förbi med det!
Suck, jag borde åka och träna. Känner mig tjock, och det är snart dags för årets första dopp!

Idag hade folket som går i trean sin bal, och jag blev avis och fick nostalgi! Vill ha tillbaka de där sista veckorna i skolan förra året! Balen, fixet inför studenten, och hela studentdagen!

Detta blev ett sånt där knäppt inlägg som jag lika gärna skulle kunna deletea istället för att publicera, men eftersom jag inte kommer på något bättre att skriva om igen - och det blir så tråkigt om jag inte skriver något inlägg alls - så publicerar jag det ändå! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0