Måndag igen då!

Jag vet inte om ni minns det blåmärket jag klagade över för ett par dagar sedan. (Eller för att vara ärlig vet jag inte ens om jag har berättat om det för er, men det skulle inte förvåna mig om jag gjort det!)
Det blir i alla fall bara värre för varje dag som går! Jag ser typ misshandlad ut!



Idag är det alltså måndag igen. Känns inte alls som det eftersom jag jobbat hela helgen!
Idag vaknade jag av mig själv vid halv åtta, men jag lyckades somna om, och vaknade igen vid nio, så då klev jag upp. Hade inte väckningen igång förens vid tio, men jag antar att min kropp vant sig vid att gå upp tidigt?

Nu tänkte försöka göra mig i ordning lite långsamt, och försöka hitta på någon mat att ta med till jobbet!

Imorgon har jag hört att det ska vara jätte fint väder, så jag håller tummarna för att det stämmer!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0