ledig onsdag

Nu har jag fått reda på mitt schema ända fram tills sommarsemestern!
Det blir jobb på midsommar, och sedan börjar jag klockan sju på midsommardagen - känns ju sådär - men efter det så är jag ledig i två veckor, så jag antar att jag får ta igen det jag missat då!(?)

Idag är jag ledig, och jag började morgonen med att ta med mig täcket till soffan och äta frukost till en film, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med resten av dagen, men jag antar att jag bara kommer att njuta av att vara ledig hela dagen... tyvärr verkar det ju inte som om vädret kommer bli bättre än så här idag. Inte för att det är dåligt väder eller så, bara lite för molnigt för att det ska vara värt att lägga sig ute och sola. Men jag klagar inte så länge solen syns, och det inte regnar! ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0