Jag kan inte annat än skratta

Där sitter man och tittar på när land efter land sjunger sina låtar.
"Ovanligt många bra låtar i år" tänkte jag
"Vi kommer ju inte ha en chans med våran töntiga text" och så vidare....

Sedan börjar röstningen, och plötsligt går sverige upp i ledningen, och ligger etta. Sedan stannar vi där tills HÄLFTEN av alla länder röstat. Det gick inte att göra annat än att skratta!
Okej, takten i låten är bra men kom igen, texten är ju i samma nivå som lilla melodifestivalen!

Sedan till slut hamnar vi på tredje plats bara några ynka poäng under Italien som knuffar ner oss från andra platsen. Vad hände lixom? När fick sverige högre poäng än nån fyra här och nån tvåa där??
Ganska kul att hamna så högt i alla fall, och inget kval nästa år inte!

(Här kommer jag med världens inlägg och jag har inte ens sett en enda deltävling av melodifestivalen, såg inte ens svenska finalen när Saade vann... jaja får jag inte skriva vad jag vill på min egna blogg, vart får jag då göra det?)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha håller med dig!

2011-05-15 @ 00:59:46
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: marcus gyllander

alla länder kvalar ändå! Så det slipper vi inte! ;)

det e bara england å de där ländrna som alltid går direkt till final!

2011-05-15 @ 14:48:06
URL: http://gyllis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jaha det sög ju, jag trodde att typ topp fem slapp kvala...

2011-05-15 @ 16:00:41
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0