hata telefonköer?

Jag har fått ett gigantiskt blåmärke mitt på armen. Det är faktiskt lite synd om mig.

Ringde precis telefonbanken för att fråga lite frågor.
den intalade rösten sa vänligt: "Den beräknade kö-tiden är femton minuter. Du har nu plats 61 i kön.

Fan heller att jag tänker sitta i kö och vänta på 61 personer! Det kommer ju knappast ta 15 minuter. Då får varje person prata i cirka 14 sekunder. (var tvungen att räkna ut det, bara för det, haha!) På 14 sekunder hinner man ju knappt ställa klart sin fråga!

Nej, jag åker hellre ner till banken och pratar med dem imorgon efter jobbet då!

Nej nu ska jag nog stänga av datan igen, för jag måste börja ta mig mot sängen om jag ska orka kravla upp ur den klockan fem imorgon.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det kan sitta flera stycken och svara i telefon! Så är det t.ex på försäkringskassan och skatteverket ;)

2011-05-27 @ 16:45:18

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0