Gjort idag:

¤ Jag klippte av två par jeans, så nu har jag två par extra shorts. Måste nog bara fixa till dem lite så dem blir helt raka o så!

¤ Sedan låg jag och solade, men det blåste ganska mycket så det blev lite småkallt, så jag gav upp ganska snabbt.

¤ Jag såg att jobbet hade ringt. Så jag ringde upp, och dem ville ha in mig tidigare för det var mycket att göra.

¤ Jag åt lite mat, och susade iväg mot jobbet.

¤ När jag åkte hem mötte jag Carro i en rondell, lite kul, för våra blickar möttes, och båda blev typ jätte chockade.

¤ Nu har jag ätit och tittat på desperate och cougar town, och tänkte snart försöka dra mig mot sängen...


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0